بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ (^_^) السلام عليكم

Monday, December 31, 2012

2012 Berlalu 2013 Kembali ^_^..!!


Hasil Coretan/Nukilan Housemate aku ^__^


Assalamualaikum W.B.T, hi you guys.. hope you all have a nice day today..Which is today is the last day for 2012.. Huh, hilang semua gementar hari ini.. sbb dah selesai sudah jawab exam math engineering 3.. Tambahan lagi dapat berita baik mengenai markah dari lecturer.. harap-harap dapat lah aku score sem ini.. kalau tak dekan pun tak apa lah asalkan dapat 3 pointer.. korang doa2kan yer.. hehe.. saya tetap akan doakan kejayaan semua saudara2 dan saudari2.. asalkan tak lekang dengan usaha untuk kejayaan.. InsyaALLAH kejayaan datang.. 

So, hari ini adalah last day untuk semua kan?? mesti dah ada planing nk pergi mana-mana.. untunglah korang dapat sambut tahun baru malam ini.. tp aku tetap kena study untuk next paper.. hehe sedih kan?? tetapi tak mengapa.. sebab setiap pegorbanan yang di lakukan akan di iringi kejayaan .. betul tak?? So aku nk nasihatkan jaga diri baik-baik bagi yang pergi sambutan tahun baru.. jangan ada peristiwa yang tak manis berlaku di akhir tahun ini.. tambah-tambah lagi korang mesti ada azam baru untuk tahun hadapan kan?? saya pun ada juga.. yang saya harapkan 2013 lebih baik dari 2012.. Apa-apa pun 2012 sangat happening dalam memori aku.. Good Bye 2012!!!


My picture for last 2012

Then don't forget to be happy always.. happy new year to all.. love you all.. !! by the way I love to share with you guys.. 


"Till the World the End"

No comments:

Post a Comment