بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ (^_^) السلام عليكم

Sunday, December 30, 2012

Final Examination...!!

Kepada semua student degree yang bakal mengambil peperiksaan untuk semester akhir.. Aku kat sini ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menjawab Exam.. Then kepada yang mengenali diri ini aku ingin memohon beribu keampunan andai ada salah silap dan terlibih terkurang apa yang telah aku katakan.. Aku kat sini pun tgh pulun study sebab esok dah start paper.. So sorry if aku late nk ucap Good Luck kepada semua.. hehe biasalah busy study dalam mimpi lah katakan haha..

Apa-apa pun mulakan dengan bismillah dan akhiri dengan alhamdulillah.. aku doakan semua agar dapat menjawab exam dengan tenang.. amin ya robal'alamin..


~WISH GOOD LUCK TO ALL DEGREE'S STUDENT..!!~

No comments:

Post a Comment