بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ (^_^) السلام عليكم

Thursday, January 3, 2013

Kenangan yg Paling xDapat AKU Lupakan

Assalamualaikum, hai semua.. saya sekarang tgh ulang kaji sikit untuk second paper pagi nanti kol 9 pg hehe.. terpaksa tidur lewat sbb last minit study.. sy tergerak nk tulis blog nie sbb rasa gementar sgt2 mcm first paper dlu.. haha dlm hati sangat lah takut.. harap korang semua dapat doakan sy agar dapat menjawab dgn baik untuk paper pagi nanti.. anyway mase study teringt pulak kisah yg xpernah aku lupakan dan sesuatu perkara yang paling indah dlm hidup aku.. perkara nie berlaku semasa aku di matrikulasi teknikal dlu.. kalau nk di ikut kan aku asal adalah seorang athlete(atlet) jgk lah masa zaman PMR n SPM.. just acara padang ja mcm larian mcm tuu laa.. then bila aku mula masuk matrikulasi aku rasa malas nk join dengan acara padang dah.. so aku mula libatkan diri dgn kebudayaan.. dlm kepala aku ingt senang dan mudah lah.. padahal lg susah dari acara padang.. kena training waktu mlm sampai ke pagi kerje gile berpeluh mlm2 tebantut tumbesaran aku.. tp tak apa lah sebab aku sendiri yang nak mencuba.. haha padan dengan muka aku kan?? so yang boley di jadikan cerita.. lecturer aku ataupun jurulatih kebudayaan tuu ckp aku macam penari profesional.. padahal aku x pernah join apa2 pun.. itu lah yang paling kelakar.. tp itu jgk adalah semangat bagi aku supaya tak mudah putus asa.. pada saat itu lah kenangan paling indah yang telah aku ukirkan.. aku rasa sangat seronok ada kawan2 yang sangat sporting habis lah.. best sgt.. so aku nk share lah dgn korang semua.. nie aku bg video memori manis semasa aku di matrikulasi.. hope enjoy.. :) ok lah saya sambung study dlu.. wasalam.. love you all.. 


kpd yang sudi subscribe saya ok ^__^ 
wish me luck for next paper full love from me <3 

No comments:

Post a Comment